Ension puuhanurkka

Jorinoita tyhjänpäiväisyyksistä

Saturday, November 11, 2006

Pikkuiset pippalot!


En tiedä johtuuko se siitä, että olen järjestänyt huoneeni, mutta oloni on lähes seesteinen. Sellainen mukava "rauha maassa" -olotila. Tiedän, että kaikki muukin varmasti järjestyy huoneen lisäksikin. Viime aikoina ei kovin useinkaan ole ollut tällainen.

Täytyy kyllä myöntää, että hieman harmittaakin. Olen nimittäin järjestämässä illalla pieniä pippaloita ja olin vielä torstai-illalla siinä uskossa, että tuvan täytttää noin parikymmentä henkilöä. Tällä välin kuitenkin 10 on perunut tulonsa. Hyvin syin kylläkin :) Olisi ollut kyllä mukava nähdä niitäkin, jotka eivät nyt mukaan pääse. Etenkin kun tietää, että heistä suurinta osaa näen vasta joskus reilun puolen vuoden päästä, kun olen palaillut reissuilta. Täytyy sitten yrittää pitää tunnelma korkealla pienemmän porukan kera. Ja saanhan ainakin syödä tortillan tähteitä pitempään.

Minulla on nyt kolme viikkoa olla työttömänä opiskelijana. Siitä huolimatta palautin juuri eilen yhden opintotukikuukauden takaisin, jonka lisäksi olen jo aiemmin perunut marras- ja joulukuun tuet. Tietty tienaankin aivan pirusti ja opintolainaakaan ei ole kuin 7500 euroa. Elänköhän yli varojeni?

Valokuvat eivät välttämättä seuraa mitenkään tekstien aiheita nyt, eikä myöskään jatkossa. Löydättekö minun varjoni tuosta joukosta?

-M-

0 Comments:

Post a Comment

<< Home